Teman-teman

Monday, October 25, 2010

..::Jadi Tak Jadi::..


Hye... Happy Monday. Mesti semua tengah melayan Monday Blues kan? Hehe.. Tu bagi yang bekerja dan ada kelas pada pagi Isnin la. Aku? Still keluar awal walaupun takde kelas harini, tapi terkena jugala Monday Blues tu kat aku gara-gara orang yang aku nak jumpa tu takde dalam bilik die.

Penat aku bersiap awal pagi, dengan semangat ke department nak jumpa sv. Bila nampak kereta die kat bawah, aku tersenyum meleret dengan harapan dapat settlekan semuanya pagi tadi. Alih-alih hampa weh. Sv aku dah menghilang. Waa...geramnya. Padan muka cik rimie. Sape suh tak call sv awal-awal. Kan dah terkena.

Aku memang camni. Lagi suka menerjah dari membuat temujanji. Sebabnya bila aku dah buat temujanji, sure mood nak kuar bilik hilang. So, lagi baik aku terus terjah bila mood aku ada. Tapi natijahnya, seperti di atas la. Haha..

Niat asal nak jumpa sv sebab nak tunjukkan progress research aku and sekaligus nak minta kebenaran tak hadir kelas Khamis Jumaat ni. Teruk kan? Hehe... Ala, sekali sekala je. Lagipun minggu ni students takde test pun. So, aku leh la mintak pelepasan nak skip kelas. 

Takpe, demi nak balik kampung esok...aku tetap gagahkan diri cari sv aku petang nanti. Hehe..

n.o.t.e: tujuan balik kampung adalah utk bertemu buat pertama kali dengan bakal mertua. Huhu..cuaknye.

No comments: