Teman-teman

Wednesday, October 6, 2010

..::Sudah Ketemu::..


5 Oktober 2010..
Ye, semalam. Seharian aku menghabiskan masa di bandar. Bersama dia yang begitu menyayangi aku sedangkan dari dalam hati aku belum terbit rasa cinta padanya. Terharu sangat rasanya bila dia sanggup mohon cuti dan datang menemui aku walaupun jauh. Tak cukup ke bukti itu untuk aku buka hati aku padanya?

Ntahla ek. Aku pun tak pasti dengan hati aku sendiri. Kenapa la susah sangat hati aku nak terbuka pada lelaki kali ni. Seakan-akan sudah serik untuk menerima cinta. Kesian dia. Aku berharap sangat hati aku ni tidak terlalu keras untuk menerima cinta baru. Dah bermacam cara dia lakukan agar aku menerima dia dalam hidup aku. Sesuai dengan kemahuan aku, segalanya dia turuti.

Aku takut suatu hari nanti aku kecewakan dia bila hati aku menolak untuk cintanya. Susahnya.. 

Dahla. Tak mahu fikir tentang cinta lagi. Biar masa menentukan apa yang akan terjadi. Sekarang aku kena fikir macam mana nak mengajar student kejap lagi. Hehe..

Mahu bersiap-siap ke department...

No comments: