Teman-teman

Thursday, October 14, 2010

..::Musim Konvokesyen Sudah Bermula::..


Seronok bila dengar orang ni konvo, orang tu konvo. Aku punya konvo kali kedua ntah bila. Harap-harap tahun depan la. InsyaAllah. Hehe..Banyak lagi yang belum siap. Tesis pun baru create templete. =P

Mulai hari ni hingga Ahad, convo fair di UTP berlangsung. First time aku merasai suasana konvokesyen kat sini. Tahun lepas aku berada di Johor. Kebetulan minggu konvokesyen kat sini sama dengan minggu konvokesyen aku kat UTM. Tahun la baru berpeluang merasai kemeriahannya. 

Seminggu awal UTP dah dihiasi lampu-lampu yang sangat cantik. Dah macam i-city je. Hehe.. Aku memang suka pun tengok lampu-lampu warna-warni pelbagai rupa ni. Teruja sangat. Banyak bunting dan banner dah dinaikkan. Esok ada rehearsal bagi sesiapa yang berkonvokesyen. Aku plak kena jaga students yang amik test Transport berikutan lecturer dan sorang lagi GA menghadiri rehearsal tu. Huhu.. 2 orang daripada kawan-kawan aku kat sini terlibat dalam konvokesyen ke-10 ni... sorang konvo utk UG dan sorang lagi konvo utk PG. Aku tumpang gembira dengan kejayaan dorang. Ahad ni kite jumpa k.

Satu hal lagi yang buat aku epy sangat pada konvokesyen kali ni adalah sebab buat pertama kalinya aku join event dengan kelab bermotor Perodua- VIVAC. Haha.. Malu je rasa. Dah setahun register, baru kali ni join. Apa r cik rimie ni. So, sesiapa yang pakai Viva boleh la join kami di tapak konvo hari Sabtu ni bermula 9 pagi- 7 malam ye. Kalau nak tahu lebih lanjut leh tengok kat sini.... Showoff VIVAC ataupun kat sini Vivac.

2 comments:

Unknown said...

memang kebetulan ramai member yang attend konvo diorang..... tahniah la pada diorang.... ;-p

rimieilya said...

owh ye?hehe...(^_^)