Teman-teman

Monday, December 13, 2010

..::Aku Dah Tengok Dah, Korang??::..

Ape yang tengok tengok ni. Tengok apa? 

Ce cite,ce cite, ce cite...

Hahaha..

Serius aku cakap movie ni sangat best. Aku leh bagi 9 over 10 tau. Memang terbaik punya gelak la kalau korang tak caye. Sampai sakit perut aku gelak. Tapi kena gak cover sebab sebelah seat aku tu lelaki. Haha.. Kadang-kadang terlepas gak. Mesti mamat tu cakap...

Teruk betul pompuan ni gelak. Mujur bukan awek aku. 

Lantak la. Peduli apa kan. Dah kelakar. Entah-entah dia cover gelak sebab awek dia ada sebelah. Kalau tak, sure gelak tak ingat punya. Ececeh...

Eh, lupa plak nak bagitau cite apa kan. Ala, cite apa lagi. Cite yang Mamat Khalid buat tu... HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH.. Korang dah pegi tengok ke? Aku suggestkan korang tonton cite ni. Aku pegi tengok berdua je dengan housemate aku. Mula-mula nak tengok Ngangkung. Tapi bak kata cikgu Qery, cite hantu kak Limah balik rumah ni lagi kelakar dari Ngangkung.. So aku decide la nak tengok. Haha.. Best,best.. Hilang stress bergelut dengan presentation baru-baru ni.

Banyak gak moral of the story dalam cite ni dalam tak sedar. Lawak lawak juga tapi perlu ada motif kan? Antara moral die korang leh baca kat blog Sepet. Aku malas nak cite panjang. Entri aku ni pun dah panjang berjela kan? Mesti bosan baca. Hehe.. Ok,ok. Aku stop tulis sekarang.. Sambung next entri plak k.

 

3 comments:

Anonymous said...

wah
msti besh tahap cipanzi,kan???

rimieilya said...

xdela smpai tahan cipanzi...kl smpai tahap tu dh terburai urat perut kot

Unknown said...

nak join tgk lah.. :0