Teman-teman

Monday, December 6, 2010

..::Ku Jatuh Cinta Lagi::..

Kata orang cinta tu hanya datang bila kita dan dia saling ada perasaan yang sama. Bila mata bertentang mata, maka cinta wujud dalam hati. Kan,kan??

Tapi cinta aku kali ni pelik sikit. Aku sorang je yang merasainya setelah mata kami saling bertemu. Walaupun aku telah jatuh cinta dengan kamu, cinta aku padanya tetap utuh dalam hati. Boleh ke kamu jadi yang kedua? Aku berjanji aku akan menyayangi kamu berdua seadilnya. 

Kamu ada gaya yang aku inginkan. Tapi tak bermaksud cinta pertamaku tiada gaya. Jika tidak, masakan aku memilih dirinya dulu. Kamu buat hatiku berdegup kencang disaat aku melihat kamu. Bila agaknya aku boleh memiliki kamu, wahai PERODUA BEZZA sayang??

so gojes n sporty
bezza, im in love with u
new perodua prototype
cantiknye...
stering ada class u'll
Macam mana nak buat ni.. Sangat suka dengan kereta ini. Boleh nanges tengok lama-lama. Jom pakat tengok Bezza at Perodua’s booth at the 2010 Kuala Lumpur International Motor Show happening all week long till the 12th of December.

No comments: