Teman-teman

Tuesday, March 10, 2009

..::Career Fair::..


Dah lepas satu halangan untuk pegi holiday. Yezza..alhamdulillah boleh jawab test tadi walaupun agak susah. Lecturer saja nak menguji student nih ngan soalan camtu. Soalan agak simple tapi perlukan jawapan yang advance. huhu..

After class, aku dan baizura ke Career Fair kat DSI. Wah, banyak juga company yang join. Tapi yang sedihnya banyak company engineering. Yang paling aku pelik, pesal la universiti dia ada gak kat DSI tu. Musykil nih..ada sesape leh jawabkan untuk aku tak?

Esok nak pegi lagi before balik rumah. Nak hantar resume kat company yang tak dapat tadi sebab aku bawa dua salinan resume je.

Petang ni aku nak clearkan keje2 yang masih tertangguh semalam. Study theory untuk kuiz esok, key in data untuk tesis, kemas baju dan tido...sempat ke??

sekian saja laporan untuk hari ini..berita selanjutnya pada esok hari.hehe..jom ramai2 gi Career Fair

No comments: