Teman-teman

Sunday, March 8, 2009

..::Holiday::..


Hari rabu ni aku balik lagi. Ish, sem ni acapkali dah aku balik. Mentang-mentang dah final year, rajin lak nak balik. Maklumla kelas 3 ari je. Sebelum tu aku kena tempuhi ujian dan kuiz dulu. Uwaa..Selalu cam tu kan. Bila nak epy2, mesti ada sumthing yang tak best kena selesaikan dulu.

Aku balik awal skit dari biasa. Selalunya hari khamis baru boleh balik. Tapi kali ni kena balik awal. Nanti kena tinggal kat jeti lak.

Sebenarnya Jumaat nanti ofis abah adakan family day kat Pulau Perhentian. Wah, syoknya. Dah lama betul tak pegi pulau. Walaupun keje berlambak, tetap maintain pegi holiday.

Abah dan mak lak terpaksa tangguhkan kursus haji diorang yang berlangsung setiap hari sabtu jam 2 petang. Hehe..ingatkan abah batalkan holiday ke apa..

So, sebelum balik epy2 aku kena siapkan sume keje yang tertangguh supaya lepas balik dari holiday takdela kelam kabut. Pasal assignment yang kena ulang buat untuk kali ke 3 tu, dah siap pun. Alhamdulillah..

Nanti aku up date gambar pegi holiday lak, ok. Ada sesape nak survenior???

No comments: