Teman-teman

Saturday, March 7, 2009

..::Geram Punya Pasal::..


Pagi-pagi dah buat aku geram. Dah dua kali aku buat benda yang sama dalam minggu ni. Bukan je dalam minggu yang sama tapi dua hari yang berturut-turut. Tensionnya....

Terpaksa menaip semula assignment yang dah 80% siap. Gara-gara aku buat assignment tu kat comp lab, pendrive aku diserang virus. Masa 1st buat, 50% dah siap dan aku save dalam pendrive. Bila balik je bilik, search kat pendrive file MS Word sume diserang virus dan hilang. Lagipun Solver Tool dalam Excel 2007 tak install lagi. Time tu sabar lagi.

Esoknya(Jumaat) pegi lab lagi untuk siapkan assignment tu guna MS 2003. Tak sempat siap sebab abg yang jaga lab tu dah tenung2 kami menandakan masa penggunaan lab dah tamat. Hanya 1 soalan je lagi belum siap. Dengan confidence nya aku save dalam pendrive tanpa buat back up kat komputer.

Pagi ni ada mood nak siapkan assignment tu, MS Word utk assignment tu dah hilang. GERAAAMMM..

Pas ni aku nak gtau abg lab tu suh install antivirus yang power skit kat lab. Takde la kami ni di aniaya sebegini rupa. Kawan aku pun kena cam aku gak..huhu

Dah hilang mood nak siapkan assignment tu. Baik aku study untuk test ari Selasa dan Rabu ni...

No comments: