Teman-teman

Monday, March 2, 2009

..::Hari ini::..

Huh..penat betul hari ni. Tapi takpe, aku puas..Best giler pegi Hot fm Big Jam kat Danga Bay. Acceli besday aku sama ng besday Hot fm. Tu yang aku epy sangat tu. Radio kesayangan aku n for sure korang juga kan..kan..

Aku jumpa ramai sangat orang. Yang paling touching masa Imran Ajmain nyanyikan lagu "Selamat Ulangtahun Sayang"..lagu tu mengingatkan aku pada dia. Lagu tu juga yang dia cakap kat aku nak nyanyikan untuk aku sempena besday aku..tapi semuanya hanya omongan kosong. Tapi takpe, aku tak sedih pun sebab abg Imran dah nyanyikan untuk aku petang tadi.Hehe..

Aku tak sabar nak update gambar2 masa pegi konsert tu. Nanti pas aku dah transfer sume gambar2 tu, aku janji akan bagi korang tengok skali k..nak buat entri bergambar lak..hehe

So, sekarang aku nak tido dulu coz badan dah penat dan kaki dah lenguh sebab diri lama. Thanks pada sume yang wish besday aku..aku sayang kalian sume

2 comments:

Laila_Q said...

wey ade tgk bunkface perform tak?

mesti mantap gile showmanship diorg!

SYG...slmt ulg tahn....hehehehehe
(imran ajmain)

rimieilya said...

mesti r tgk..sanggup tgu sampai kul 12 tau..huhu..

best gler..rugi ko xturun jb..vokalis die cute seh..

puas hati sgt2 smlm