Teman-teman

Friday, March 6, 2009

..::Entri Bergambar::..


Aku nak tunaikan janji aku pada korang sum
e pasal Hot.Fm Big Jam yang aku pegi ari tu. Best sangat2. Puas hati nyanyi ramai2


baru je sampai nih..@viva zoomers



nak jadi kanak2 balik la



ngan ikhwan yappa2



ngan anne yang cute lak



bersama Ag yang handsome.. ada iras2 zed zaidi la =)



candid gambar artis..nubhan je yang banyak



candid fara dan fbi



Member2ku yang poyo..tak abis2 bercerita



on my side..



zainal,hanna,me and zie..best buddies. sume dah keje.aku bila lagi??



makan time..hanna blanje



jeng..jeng..jeng..jgn salah anggap ok..bestfriend aku masa skull dulu2..sama je dari dulu sampai skrg..suke menyakat


Artis yang datang ramai sangat. Paling best masa Bunkface, Faizal Tahir n MUH perform.. 1st time gi konsert camni. Dapat lak jumpa member2 lama.

Bila lagi nk hang out sama2?next time biar aku lak blanje korang

No comments: