Teman-teman

Friday, March 20, 2009

..::Pregnant::..


Panas..panas..

Baru je sampai kat bilik. Dari pagi terperap dalam bilik econ a.k.a ps. Sejuk-sejuk sampai gigil. Keluar je terus panas. Kalau hari-hari camni, maunya tak demam. Ish, tak boleh. Kang tak siap keje aku lak kalau demam.

Aku epy sangat hari ni. Nak gak share ngan korang sume. Tadi on the way balik dari ps aku terserempak ngan ex-neighbour aku masa 1st year dulu. Miss Late @ Nora. Sekarang dah tak boleh panggil Miss Late lagi r. Kena tukar jadi Mrs Late..pepandai je ubah nama orang ek.


Gambar masa 1st year dulu..masih muda remaja kan..kan??

She said she's pregnant. 2 months..What the suprise!! Dah makin comel je aku tengok ibu muda sorang ni. Nanti leh panggil Mama Late la plak kan? hehe..aku lak yang teruja.

Apa-apa pun, congratulation ye Nora. Advance ek ko. Dah meninggalkan kawan-kawan yang lain nih..boleh lak dia suh aku cepat-cepat kawin. Ngan sape? Ada yang sudi ke?


Kalau ada anak camni confirm taknak tinggal lama2..cute bgt


No comments: