Teman-teman

Friday, December 4, 2009

..::Hujung Minggu::..


Mood: macam-macam
Lokasi: dalam bilik


Selesai sesi mengajar untuk hari kedua yang bermula jam 8 pagi tadi. Ntah kenapa hari ni saya liat skit nak bangun. Cam kurang bersemangat. Alarm dah menjerit-jerit seawal jam 6 tapi saya bangun mandi bila 40 minit berlalu. Hehe..mujur gak saya cuti hari ni. Jadi takdela rasa bersalah sebab bangun lambat.


Semangat saya hari ni hilang entah ke mana. Seakan hanya badan je yang pergi mengajar, tapi fikiran di tempat lain. Rasa down yang paling saya benci. Tapi bila saya tengok wajah anak murid saya tadi, semangat tu dah ada balik. Thanks adik-adik..Sememangnya saya geram dengan kamu semua. Gelagat kamu yang nakal, buat saya terhibur. Tak sabar nak jumpa kamu lagi minggu depan.


Hujung minggu akan terisi dengan research yang terbengkalai selepas jumpa supervisor Rabu lepas. Hope dapat siapkan sebelum next weekend kerana saya akan ke Melaka pada hujung minggu tersebut. Menghadiri majlis perkahwinan salah seorang sahabat baik di sini. Tentunya meriah..


Jom makan nasi lemak bersama saya.. (ending yang tiada kena mengena)



2 comments:

Sharinginfoz said...

singgap jap.. bosan2 datang le sini ya

rimieilya said...

thanks singgah..okies,nt sy dtg lawat ye