Teman-teman

Thursday, December 3, 2009

..::Kamu Sangat COmel Di Mataku::..

Selamat pagi, Cikgu..



Bermula episod baru dalam hidup saya. Haha..cam tak percaya je saya dah menjadi seorang pendidik. Walaupun bukan mengajar seperti guru-guru saya dulu, saya tetap berbangga kerana dapat mendidik anak bangsa terutamanya saudara seagama yang sememangnya menjadi tanggungjawab kita sebagai seorang muslim a.k.a. khalifah Allah di muka Bumi ini.


Alhamdulillah, kelas pertama berjalan dengan lancar walaupun agak gementar. Wajah-wajah comel yang berada di depan mata benar-benar meruntun hati wanita saya. Sangat comel dan baik. InsyaAllah, saya akan curahkan segala ilmu yang ada untuk kamu semua, sayang.. Hari pertama bersua, rasa kasih sudah berputik. Begitu indah perasaan yang dikurniakan.


Semoga anak didik saya menjadi seorang yang berguna dan berilmu kelak. Selamat maju jaya.



No comments: