Teman-teman

Saturday, December 5, 2009

..::Peluk Cium Dariku::..


Sempena ulangtahun pertama sahabat alam maya dan juga merupakan bekas teman sebilik yang baik hati, buat julung-julung kali saya sertai pertandingan sebegini sebagai tanda penghargaan dan kasih sayang saya buat kamu, zara yang comel..

Syarat-syarat pertandingan:

Pertama : berikan nama yang sesuai untuk beruang putih...
saya namakan beruang putih itu dengan nama 'Irman Hafiz'. cantik seperti maksudnya sentiasa menjadi pelindung untuk kamu setiap masa..(merujuk pada beruang-beruang kamu yang lepas2, sume nama yang unik untuk seekor beruang)


Kedua : LIMA KENYATAAN mengapa saya mengunjungi Dunia Sebelah Zara.
1) Menarik
2) Unik
3) Comel
4)Suka
5)Mahu tahu tentang kamu..sebab kamu adalah kawan sejati saya

Ketiga : Saya suka penulisan kamu yang bertajuk "MEMENUHI KEPERLUAN ATAU MEMUASKAN NAFSU?"

Suka dengan cara penulisan kamu dalam meluahkan apa yang terpendam. Kata-kata yang mempunyai maksud yang mendalam dan hanya yang mengerti, bisa mengolah setiap bait kata yang tertulis.

Keempat : Lengkapkan slogan ini. "Selamat Ulang Tahun Pertama Dunia Sebelah Zara. Dunia ini memberikan saya peluang menyelami dunia indah yang penuh dengan rasa cinta dan kasih yang takkan pernah berhenti"


Photobucket


Selamat Ulangtahun Pertama buat Dunia Sebelah Zara..semoga terus menulis dengan penulisan yang bernas ya..

6 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

err..
sayang~

mana banner kat tepi?

rimieilya said...

ehik..lupa plak

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~

wokey~~

=]

rimieilya said...

ada harapan menang x?hehe

Jard The Great said...

woot... kawan sejati cik zara ek? ehehe

rimieilya said...

blh la nk kata sejati.hehe..