Teman-teman

Wednesday, December 9, 2009

..::Saya Mahu Gelak Sambil Berguling-guling::..


Epynye rasa malam ni. Tak tau kenapa hati berbunga-bunga je. Nak gelak kuat-kuat takut rumate kata saya mereng. Gelak dalam hati je boleh?Gelak dalam penulisan jela. Hahahahaha...Kenapa saya epy???

Report dah siap? Mungkin..

Hari yang dilalui begitu indah? Mungkin juga..

Dah hampir hujung minggu? Mungkin..


Saya epy sebab Allah beri saya ruang untuk tersenyum hari ini. No reason..Alhamdulillah,syukur. Saya sudah tak sabar untuk ke Melaka hujung minggu ini. Menghadiri perkahwinan rakan serumah. Hadiah sudah dibeli. Sangat suka dan berpuas hati dengan pilihan tersebut.


nota kaki: menerima panggilan dari salah sebuah agensi yang menawarkan pekerjaan buat saya.
hati masih berbelah bagi sama ada mahu menerima atau tidak. harap memperolehi keputusan yang terbaik.



No comments: