Teman-teman

Monday, October 13, 2008

..::haRi Ini dan SemaLam::..

Semalam, seharian aku menghadap laptop aku ni siapkan layout yang dah berbulan tak siap-siap. Banyak yang kena edit. Actually, aku ni bukannya pandai sangat guna autoCad ni. Yang senang-senang bolehlah. Site aku kali ni berkeluasan 187 ekar. Masa mula-mula dulu sv aku minta sume student lukis atas butter paper. Time tu xde la susah sangat sebab freehand. Tapi bila dh proceed pada autoCad, berminggu gak amik masa nak stat keje-keje melukis ni. Bukan sebab xreti tapi mood hilang.

Time lukis kat butter paper tu banyak kali gak kena reject and re-do.Tension betul. Skala xbetul la, size rumah kecik la, jalan xsama hirarki la. At last, yang ketiga kali buat atas butter paper, baru diapprovekn. Alhamdulillah..

Hari ni aku nak jmp sv aku skali lagi untuk tunjukkan progress keje-keje studio aku. Dah lama tak jumpa sv aku yang sempoi tu..(kl sv aku baca blog ni mst aku kena nnt). Sebelum raya aku dah buat skit, tapi masa tu mood raya dah datang, sume keje cam tertangguh sekejap.

Sebelum aku jmp sv, aku nak touch up layout aku dulu. Biar dia puas hati bila tengok nanti. Kat bawah ni aku tunjuk skit layout aku yang tak seberapa tu k...adios..


ok tak layout aku ni?

No comments: