Teman-teman

Tuesday, October 21, 2008

..::Kebuntuan Melanda Diri::..

Kegemaran aku bila time aku tengah buntu untuk lakukan sesuatu kerja adalah meng'edit' gambar gambar yang ada dalam simpanan aku untuk dijadikan sebagai desktop background. Aku ni jenis yang cepat bosan dengan apa yang aku lihat dan dengar. But not in relationship k. Kawan kawan yang rapat dengan aku mesti perasaan yang desktop laptop aku sentiasa berubah wajah. Begitu juga dengan background friendster aku.


ni la antara keje keje sampingan aku


Aku jarang gunakan photoshop sebab bagi aku software ni leceh skit kalau kita tak rajin explore. So, untuk menyenangkan aku, aku just gunakan picasa or handmaker je. Lepas siap satu or dua pic, barulah aku boleh sambung kembali kerja kerja aku yang tertangguh tadi with fresh idea..(",)



desktop background

No comments: