Teman-teman

Saturday, August 21, 2010

..::Bikin Panas Je::..

Petang-petang ni sure perut tengah penuh dengan angin. Ada plak sorang mamat ni nak cari gaduh dengan aku. Kalau korang, korang pun rasa berasap telinga kan? Kite tegur baik-baik, die plak nak sentap..

Citenye camni..

Aku tulis something kat wall fb aku. Ayat ni memang ayat aku dan tak tiru dari mana-mana pun. Ni ha ayatnye....

rindu adalah satu perasaan yg tak dpt dihindari.rindulah selagi tuhan msh menganugerahkan nikmat rindu pd kta..andai rindu tiada,jgn diharap rasa syg akn hadir..krn tnp rindu,apalah maknanya syg

Aku create sendiri untuk aku tujukan pada en.A semalam. So pagi ni aku tulis la plak kat wall fb aku. Pastu ada sorang mamat ni dah copy n paste ayat aku tu dan letak kat wall fb die. Aku takdela nak marah kalau die copy n paste saje-saje kan. Nak amik, amik la. Tak kisah pun. Yang aku bengang tu boleh plak die wat ayat tu cam ayat die sendiri. Bila aku tegur sebab amik ayat aku, die leh marah aku..siap suh aku hidden kan je kalau taknak die amik. Ish, ape punya manusia la. Dah amik yang orang, bukan nak terima kasih..nak marah-marah plak. Siap ngaku kat kawan-kawan die yang die tulis plak tu.

Geramnya rasa.. Geng, kalau dah hak orang tu, mintakla izin dulu ke apa sebelum guna. Ni tak..mintak izin pun tak de, ni kan plak ucapan terima kasih.

Sabar-sabar...kurang pahala puasa nanti. Aku dah delete pun mamat tu dari friends list aku. Padan muka.

2 comments:

Zo Ahmad said...

hahaha itu spesis plagiat hina tuh..

rimieilya said...

(^_^)..btl2