Teman-teman

Tuesday, August 24, 2010

..::Kalau Awak Rindu Saya, Awak Tengok Langit Ye::..


Dah terawih ke 15 pun malam ni kan? Amacam terawih korang? Dah ada lubang ke? hehe.. Alhamdulillah, aku tak tinggal lagi pose dan terawih. Tapi cam dah tak lama dah ni. Takpe, takpe.. Dah lumrah jadi perempuan kan. Kelebihan tu jangan ditolak.

Malam ni bulan penuh tau. Masa balik terawih tadi dapat tengok dengan jelas. Subhanallah, cantik sangat. Semalam langit mendung, takut-takut tak dapat tengok bulan penuh. Aku kan suka tengok langit. Of course la salah satu favourite aku adalah bulan dan bintang. Hehe..cantik sangat. 

Kalau rindu saya, pandanglah langit.. Kalau awak nampak bulan penuh dan bintang yang berkelip, mesti rindu awak hilang..

Sweet kan ayat tu? Hehe.. Cuba teka siapa yang cakap?? Akulah... kan aku yang tulis kat atas tu, for sure la aku yang cakap. Hahaha..

Ok, ok..mengarut je malam-malam ni. Sebenarnya aku rindukan en.A. Dia masih di offshore. Rindu bangat. Hope raya nanti dia dapat balik beraya kat darat.. 

(@_@)

No comments: