Teman-teman

Thursday, August 26, 2010

..::Tertelan Ubat Kumur::..


Hahaha.. Aku tulis tajuk entri ni pun sambil gelak-gelak tau. Kejadian yang masih panas. Baru 2 jam yang lepas berlaku. Lawak,lawak..

Actually bukan tertelan tapi tersedak time berkumur. Perit gila tekak. Mujur tak minum terus. Ni sume gara-gara bangun tido dan tergesa-gesa nak ke kelas. Arini kelas aku jam 8-10 dan 12-2. So, pas sahur aku tak tido la sebab takut terbabas. Lepas jam 10 terus balik bilik dan tido selama 1 jam 45 minit. Malas gile nak bangun. Tapi memandangkan esok dah public holiday, gagah gak la bangun. Ntah macam mana time nak berkumur dengan ubat kumur Colgate tu, aku tersedak. Huhu..Cepat-cepat ludah. Takut tertelan je.

Harap puasa aku masih sah lagi. Tak pernah seumur hidup jadi cam tu.

p/s: esok aku dah cuti raya sampai 21 Sept. Jangan jeles ye. Hoho..balik kampung. Doakan aku selamat sampai k..

No comments: