Teman-teman

Sunday, August 22, 2010

..::Tak Suke Bila Kau Datang::..


Awal pagi lepas solat subuh, aku tak sambung tido macam selalu. Pagi ni aku sambung buat paper work yang tinggal lagi sekerat nak siap. Dengan harapan esok boleh submit untuk pembetulan.

Ntah macam mana KAU datang mengganggu ketekunan aku. Rasa tak selesa dan terganggu dengan kehadiran KAU. Nampak gayanya tak siap juga paper work aku pagi ni.

Save paper work, kemas meja sikit-sikit, capai handphone dan terus menuju ke katil. Bila KAU datang, ubatnya hanyalah tidur sementelaah ubat tak boleh ditelan sewaktu berpuasa. Kenapalah KAU datang time aku tak bersedia menerima kehadiran KAU wahai SELSEMA!!!! Abis kepala aku pun turut sakit. Huhu..

(*_+)

2 comments:

Unknown said...

bersabarlah ye..semoga cepat sembuh..:)

rimieilya said...

terima kasih...